Перейти на стару версію сайта
+38 (044) 597 87 77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
TPL_MENU

Про ДП «Документ»

Державне підприємство «Документ» засновано на державній власності і входить до сфери управління Державної міграційної служби України

ДП «Документ» утворено 11 серпня 2003 року з підпорядкуванням Міністерству внутрішніх справ України, а згодом розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 червня 2011 року № 538-р передано до сфери управління Державної міграційної служби України (ДМС).

Структура ДП «Документ» складається з головного офісу та його регіональних підрозділів. Чисельність працівників становить понад 700 осіб, з яких до 60 відсотків - фахівці віком до 28 років.

Виконання важливих завдань, які мають державне значення:

  • згідно Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року № 931-р «Про визначення адміністратора Єдиного державного демографічного реєстру» забезпечуються функції адміністратора Єдиного державного демографічного реєстру, у тому числі здійснення заходів з інформаційного, технічного і програмно-технологічного забезпечення функціонування цієї електронної інформаційно-телекомунікаційної системи;
  • згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» поряд з територіальними органами і підрозділами ДМС та центрами надання адміністративних послуг забезпечується прийом заяв- анкет на оформлення паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм та видачі цих документів.

Організація роботи по обслуговуванню за європейськими стандартами суб’єктів звернення:

  • підтримка та розширення мережі центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» із використанням сучасних інформаційних систем, електронною чергою, відеоспостереженням, платіжними та банківськими терміналами, що виключає отримання від суб’єктів звернення готівки, облаштування приміщень сучасними меблями та безкоштовним Wi-Fi, надання комплексних сервісних послуг, у тому числі підготовка пакету необхідних документів, надання можливості в одному місці проставлення апостилю, оформлення страхового продукту, отримання довідки про наявність чи відсутність судимості, використання офіційного перекладу інше;
  • запровадження нових сервісів, у тому числі застосування мобільних комплексів для задоволення потреб щодо отримання послуг за місцем проживання/перебування, включаючи осіб з фізичними вадами та обмежених у пересуванні.

Секторальна діяльність:

  • розробка програмних продуктів та оновлення програмного забезпечення підсистем Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами;
  • на замовлення ДМС України розробка, упровадження, тиражування, реалізація стандартного та індивідуального програмного забезпечення.
  • участь у реалізації заходів по переводу паперових обліків міграційної служби в електронний формат;
  • відповідно до статті 4 Закону України « Про захист персональних даних» забезпечення електронної обробки персональних даних суб’єктів звернення.

7 особливостей «Паспортного сервіса»:

  • Повага до клієнта. Клієнт для нас завжди №1. Ми гарантуємо індивідуальний підхід до кожного.
  • Ми цінуємо ваш час. Сказати клієнту «Зачекайте» - не за нашими правилами. Ми налаштовані аби ви якомога швидко оформили й вчасно отримали потрібні документи.
  • Комфорт – вимога сучасності. Ми робимо усе, аби умови обслуговування були гідними вас й нічим не поступалися європейським.
  • Державна гарантія дотримання усіх норм виготовлення внутрішніх документів й документів для виїзду за кордон. Ми гарантуємо захищеність персональних даних наших клієнтів.
  • Професіоналізм персоналу. У нас працюють молоді й водночас високопрофесійні та досвідчені фахівці. Жодне ваше питання не залишиться без їхньої ґрунтовної та повної відповіді.
  • Із «Паспортним сервісом» усе прозоро. Ви сплачуєте вартість послуг на місці та отримуєте всі чеки. Стоп корупції! Ми не допустимо аби вашу гідність принижували необхідністю шукати «рішал» і посередників. Відкритість усіх процесів - надійний бар’єр цьому ганебному явищу.
  • Ми враховуємо всі побажання та критику й удосконалюємо наш сервіс. Змінюємося самі та змінюємо на краще нашу країну. Ми робимо це разом із вами!

Фінансова звітність