+38 (044) 597 87 77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
TPL_MENU

Оформлення ID-картки замість втраченого або викаденого


Для цього потрібно:

  • Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України).
  • Документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
    • про місце проживання — довідку органу реєстрації встановленого зразка;
    • про народження дітей — свідоцтва про народження дітей;
    • про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
    • про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
  • Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.
  • Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи — для внутрішньо переміщених осіб (у разі наявності).

Видача паспорта

Під час видачі паспорта проводиться процедура верифікації. Заявник візуально перевіряє персональні дані, внесені до паспорта.

У разі неотримання громадянином паспорта протягом трьох місяців з дня його надходження до уповноваженого суб'єкта паспорт повертається відповідному територіальному органу/територіальному підрозділу ДМС для зберігання.

Якщо заявник не отримав паспорт протягом року з дня його оформлення він знищується.