Оберіть центр поруч з вами
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Оберіть центр поруч з вами
TPL_MENU

Використання електронних інструментів — підґрунтя прозорості та відкритості у сфері надання послуг

  • 24.03.2019, 18:44
  • 10884
Для надання високоякісних сервісних послуг центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс» використовують сучасні інформаційні технології для прискорення введення платежів через платіжні та банківські термінали та gps tracking, автономне енергозабезпечення при виїзному оформленні.

Про виготовлення замовлених громадянами України паспортів, а іноземцями та особами без громадянства посвідок на проживання в Україні заявникам надсилається смс- повідомлення.

При цьому клієнти центрів «Паспортний сервіс» можуть самостійно звернутися на офіційну веб-сторінку ДМС України і відслідкувати стадії та терміни проходження їх замовлення: розгляд заяви-анкети, надання дозволу на друк і персоналізацію паспортів і посвідок, надсилання Поліграфічним комбінатом «Україна» до територіальних підрозділів ДМС виготовлених документів.

ДМС України, приділяючи цим питанням важливу увагу, крім веб- сторінки «Перевірка оформлення паспортів і посвідок», запровадила на своєму сайті ще 12 електронних сервісів.

Громадяни України та іноземці можуть, у разі потреби, також використати електронний сервіс, за допомогою якого в режимі онлайн подається через електронну приймальню зміст звернення або відгук про якість та своєчасність наданої адміністративної послуги.