Оберіть центр поруч з вами
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Оберіть центр поруч з вами
TPL_MENU

Рішення Колегії Державної міграційної служби України в центрі уваги державного підприємства

  • 13.06.2018, 11:29
  • 9383
ДП «Документ», що належить до сфери управління Державної міграційної служби України, керується її рішеннями у сфері міграції під час організації обслуговування громадян.

1 червня поточного року відбулось розширене засідання Колегії ДМС України, на якому розглядались питання поточної та перспективної діяльності міграційної служби, її взаємодії з центрами надання адміністративних послуг з прийому заяв для оформлення біометричних паспортних документів, ролі та внеску ДП «Документ» у розбудову міграційної справи в Україні.

У виступі генерального директора підприємства Швачка В.А. зазначалось, що у поточному році послугами центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» скористалося понад 600 тисяч осіб, у тому числі з питань оформлення біометричних паспортів, проставлення апостиля, використання офіційного перекладу, отримання довідки про наявність чи відсутність судимості, замовлення страхового полісу. Тільки у першому кварталі поточного року отримані кошти за надані послуги у сумі 40 млн. гривень підприємством перераховано до бюджетів усіх рівнів.

Продовжується сприяння ДП «Документ» міграційній службі в реалізації проекту «Електронна картотека», завершується відцифрування у місті Києві паперових архівів паспортизації громадян України, здійснюється подальша розробка програмних продуктів та модернізація програмного забезпечення підсистем Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами.

З урахування прийнятих рішень, зусилля ДП «Документ», серед іншого, в першу чергу зосереджуються на:

подальшому розвитку мережі центрів «Паспортний сервіс» з оптимальним зонуванням приміщень, оснащенням їх сучасними меблями, засобами електронної черги та відеоспостереженням, платіжними терміналами, безкоштовним Wi-Fi;

подальшому впровадженні нових сервісів та масштабуванні застосування мобільних програмно-технічних комплексів для задоволення зростаючого попиту громадян в отриманні послуг за місцем їх проживання/перебування;

започаткуванні роботи з надання високоякісних сервісних послуг іноземцям та особам без громадянства, у тому числі з оформлення посвідок на постійне та тимчасове проживання з безконтактним електронним носієм;

забезпеченні адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру та виконання плану заходів з цих питань.