Оберіть центр поруч з вами
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Оберіть центр поруч з вами
TPL_MENU

Кабінетом Міністрів України внесені зміни до порядку оформлення паспорта громадянина України

  • 09.11.2021, 10:44
  • 22997
Кабінет Міністрів України прийняв 01 вересня 2021р. постанову № 1109 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 04 червня 2014р. № 289 і від 25 березня 2015р. № 302», яка набула чинності 02 листопада 2021р.

Зміни спрямовані на покращення обслуговування громадян України та спрощення процедури оформлення паспорта громадянина України у формі ID картки. Зокрема надається можливість особі (у тому числі, яка проживає на тимчасово окупованій території України) оформити паспорт у будь-якому центрі обслуговування громадян «Паспортний сервіс» за місцем звернення.

Довідково. При зверненні до центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс», при потребі, клієнт може замовити послугу виїзного обслуговування мобільними програмно-технічними комплексами у визначеному ним місці.

Рішенням Уряду також надається можливість:

— особі, яка виїхала на постійне проживання за кордон, оформляти ID картку;

— особі від 14 до 18 років при оформленні першої ID картки одночасно також оформити реєстраційний номер платника податків (РНОКПП) без необхідності звернення до податкового органу;

— особі після досягнення 18 років і яка звертається за оформленням паспорта вперше, а у неї відсутнє свідоцтво про народження дозволяється подати замість нього витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження;

При неможливості особи, за різних обставин, своєчасно отримати паспорт термін його зберігання збільшено від 1 до 3 років.

Довідково. Як і раніше, при зверненні до центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс» громадянин може на сайті центру відслідковувати кожен етап оформлення йому документа до моменту його доставки в підрозділ для видачі.