Оберіть центр поруч з вами
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Оберіть центр поруч з вами
TPL_MENU

Діджиталізаційні акценти діяльності підприємства

  • 20.08.2019, 09:11
  • 10095
У державному підприємстві «Документ» на розширеній робочій нараді за участю першого заступника Голови Державної міграційної служби України Науменко Н.М.

15 серпня поточного року підведені підсумки роботи за 7 місяців 2019 року та визначені подальші кроки щодо максимально комфортного обслуговування людей у сфері міграції, зокрема за допомогою ІТ-технологій.

Підкреслювалось, що завдяки забезпеченню стандартизації роботи центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» і високої якості надання комплексних послуг можливостями цих структур скористались біля 650 тисяч осіб. Сплачені ними кошти за послуги підприємства та адміністративний збір у сумі понад 460 млн. гривень спрямовані до державного та місцевих бюджетів. Наголошувалось, що при загальному задоволенні громадянами рівнем обслуговування необхідно продовжувати подальшу автоматизацію процесів і процедур, розширення географії виїзного оформлення електронних паспортів за місцем замовлення клієнтами, збільшення переліку сучасних сервісних послуг.

Окрема увага була приділена питанням адміністрування підприємством Єдиного державного демографічного реєстру та його участі у розвитку Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами і створенню її нових інформаційних підсистем, що дасть змогу громадянам відмовитись від отримання паперових довідок про місце реєстрації проживання та їх подання за місцем звернення, у тому числі при оформленні паспорта у формі ID-картки.

Відповідно до Указу Президента України від 29 липня 2019 року № 558/2019 «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг» визначені конкретні дії щодо завершення у поточному році відцифрування паперових документів міграційної служби та створення електронного архіву видачі паспортів громадянина України зразка 1994 року, надання підприємством послуг у сфері електронного цифрового підпису, участі у створенні умов для можливості сплати громадянами власними електронними засобами адміністративного збору за надання адміністративних послуг та платежів за сервісні послуги з автоматичним заповненням відомостей необхідних для їх здійснення.