Оберіть центр поруч з вами
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Оберіть центр поруч з вами
TPL_MENU

Чому Центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс» користуються популярністю клієнтів

  • 02.11.2016, 08:31
  • 13000
У державі тривають швидкі реформи у сфері надання адміністративних послуг: з’являються сервісні центри, автоматизуються й пришвидшуються процеси отримання потрібних громадянам документів.

Флагманом цих реформ у питанні оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон стали Центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс» державного підприємства «Документ».

Починаючи із серпня 2013 року, коли перший «Паспортний сервіс» відчинив своїм клієнтам двері на бульварі Т. Шевченка, 27 у Києві, підприємство відкрило по всій Україні ще 22 Центри обслуговування громадян. Вивчивши іноземний досвід, і зокрема Будинків Юстиції у Грузії, керівництво підприємства розробило й запровадило інноваційний проект, що докорінно різнився від звичного й часом не клієнтоорієнтованого пострадянського обслуговування громадян. Продумана логістика, наявність фронт- і бекофісу, електронна черга і, як результат, — економія часу людей й, звичайно, збереження їхніх нервів.

Клієнти «Паспортних сервісів» крім цього відмічають у своїх відгуках й високий професіоналізм персоналу Центрів і, головне, їх доброзичливість.

Серед більш ніж 350 тисяч громадян, якім цього року допомогли оформити закордонні паспорти у «Паспортних сервісах», — жодний не залишився незадоволеним роботою інспекторів. Однією із складових такого успіху є якісний підбір й навчання персоналу, постійні тренінги спрямовані на удосконалення не лише процесу надання послуг, а й розвитку у нього гарних комунікаційних якостей. Усміхнені, готові уважно вислухати людину, надати корисну консультацію, зробити так, аби людина відчула насправді європейський рівень обслуговування — такими бачить працівників «Паспортного сервісу» людина, що нині бажає отримати закордонний паспорт.