Call-центр ☏ (044) 392-01-94

Шановні відвідувачі!

    Просимо звернути увагу, що реєстрація в електронній черзі у центрах «Паспортний сервіс» здійснюється лише у разі особистої присутності заявника і наявності повного пакету документів, необхідних для оформлення паспорта, та після перевірки цих документів працівниками центру.

Ознайомитись з переліком документів можна в розділі:

29 червня 2017 року відкриття другого залу Центру «Паспортний сервіс» у м. Харкові по вул. Сумській, 10 (Ave Plaza)

Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)

Оформити біометричний закордонний паспорт у сезон відпусток в м. Харків завжди було проблематичним. Підписання безвізу для України додало ажіотажу трикратно. Центр «Паспортний Сервіс» у м. Харкові фізично не мав змоги прийняти усіх охочих навіть перейшовши на роботу в 7 днів на тиждень. Для покращення ситуації керівництво ДП «Документ» вирішило відкрити другий зал з загальною площею понад 400 квадратних метрів, який буде розташовано поруч.

Після його відкриття в першому залі зконцентрують зусилля на консультуванні, перевірці та оформленні пакету документів; оплаті послуг та видачі закордонних паспортів. У другому залі буде зосереджено роботу на найважливішому етапі оформлення – фотографуванні; знятті відбитків пальців та підпису.

Після реконструкції центр «Паспортний сервіс» в м. Харкові стане найбільшим в Україні за кількістю місць фотографування – їх стане 10 замість існуючих 3-х. Кількість вікон оформлення пакету документів збільшиться з 5 до 8.

Харківський «Паспортний сервіс» планує продовжувати працювати 7 днів на тиждень: по буднях з 09-00 до 20-00, у суботу з 10-00 до 18-00 та у неділю з10:00-16:00.

Очікуємо Вас в оновленому центрі «Паспортний сервіс» 29.06.2017 в м . Харків вул. Сумська 10, ТОЦ Ave Plaza(3 поверх)

Хід будівництва

Додаткова інформація

29 червня 2017 року відкриття другого залу Центру «Паспортний сервіс» у м. Харкові по вул. Сумській, 10 (Ave Plaza): 5.0/5 - 1 голосів

Схожі матеріали (за тегом)

© 2017 ДП "Документ"

Політика конфіденційності