Оберіть центр поруч з вами
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Оберіть центр поруч з вами
TPL_MENU

В місті Дніпро провели тренінг «Клієнтоорієнтованість та вражаючий сервіс»

  • 24.10.2016, 14:42
  • 11235
В місті Дніпро провели тренінг «Клієнтоорієнтованість та вражаючий сервіс» для працівників центрів «Паспортний сервіс» з таких міст: Харків, Запоріжжя, Кривий Ріг, Херсон.

Мета заходу підвищення іміджу центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» та рівня надання послуг. Керівництвом державного підприємства «Документ» було обрано вектор розвитку спрямований на покращення кваліфікації працівників, їх рівня культури, покращення етикету спілкування.

До проведення тренінгу було запрошено сертифікованого спеціаліста з міжнародним досвідом Марусич Оксану, яка продемонструвала майстер клас у наданні відповідей на важливі питання для наших співробітників.

За весь час проведення тренінгів, володарями сертифікатів по проходженню курсу «Клієнтоорієнтованість та вражаючий сервіс» стало більше ніж 200 інспекторів центрів «Паспортний сервіс»